Банкомати, відділення та персонал під вашим захистом
Банки, яким необхідно мати можливість управляти ризиками, одними з перших почали висувати найсуворіші вимоги до комплексних систем безпеки, аудіо- та відеорішень, комутації, систем відображення та захисту інформації. Для фінансових установ важливою є кожна деталь: від зали засідань до переговорних, від систем бронювання до інтерактивних дисплеїв. Банки належать до найвибагливіших користувачів, що цілком зрозуміло.Основні завдання, що стоять перед ними:
- Запобігання пограбуванням.
- Виявлення актів вандалізму та шахрайства у банкоматах.
- Впровадження концепцій захисту та гарантування безпеки у банківські процеси.
- Управління доступом великої кількості користувачів з різним рівнем повноважень.
- Забезпечення механізмів виявлення вторгнень та сигналізації, виявлення пожежі та безперервне спостереження.
Під час опрацювання питань безпеки фінансових установ слід спиратися на комплексні рішення. Важливо усвідомлювати, що йдеться не лише про збереження матеріальних цінностей, а й про людське життя. У критичних випадках у пригоді можуть стати системи мовного оповіщення, пожежної сигналізації та системи відеонагляду.
Слід пам’ятати і про соціальні фактори, оскільки банки та інші фінансові установи є місцями постійного скупчення великої кількості людей. Контроль соціальної дистанції та вимірювання температури у реальному часі стали нормами 21 століття.
Аби полегшити шлях гостя у пригоді стануть системи відображення реклами та системи візуального інформування.
Лише професійно оформлені комплексні рішення дозволять не перейматись за матеріальну цілісність власної установи та справити найприємніші враження на бізнес-партнерів.