Все для зручного перебування гостей, безпеки та ефективної роботи готелів та пансіонатів
Колись давно готелі займали досить просте місце в житті людей — вони були лише місцем, де люди ночували під час подорожей. Але будь-хто, пов'язаний з індустрією гостинності, розуміє, що за останні кілька років роль технологій у готельному бізнесі різко зросла.Послугами готельної сфери користуються дуже різні люди і з різними цілями: одинаки та сімейні, молоді та літні, багаті та бідні, представники різних національностей, різних професій, робітники та топ-менеджери, ті, хто приїхали на відпочинок та у відрядження тощо. Кожен клієнт готелю може мати свої потреби та вимоги, які потрібно враховувати для якісного обслуговування.
Для кожної з категорій властиві свої очікування та вимоги до списку та рівня якості послуг, сервісу, зручності, безпеки, оснащення конференц-залів та переговорних кімнат.
У багатьох випадках об'єкти розміщення стають центром активності. Більшість цієї діяльності прямо чи опосередковано залежить від технологічних рішень, що робить їх важливішими для роботи готелю та обслуговування гостей, ніж будь-коли раніше.
На сьогодні готелі — це технологічні бізнес-центри, зали самообслуговування та місця проведення бізнес-переговорів. Сучасний простір для зустрічей еволюціонував. Це вже не просто столи, стільці та гарні візки сервіровки. Сучасні зустрічі проводяться за допомогою технологій. Діловим людям необхідно проводити мультимедійні презентації та відеоконференції з віддаленими учасниками, використовуючи інтерактивні дисплеї, конференц-відеокамери, системи синхронного перекладу. Досвідчені готельєри перетворюють бажання гостей на стильні простори, де гості можуть використовувати технології на своїх умовах. Багато гостей навіть починають додавати такі технології до своїх критеріїв онлайн-пошуку готелів, тому готельний бізнес, у якого їх немає, може опинитися в невигідному становищі.
Беззаперечним залишається той факт, що банкетні зали та майданчики мають бути оснащені якісним концертним звуком.
Для мандрівники готель — це притулок, безпечне місце далеко від дому. Лагідна музика або програвання каналів за допомогою ТВ-програвача — можливо, це саме те, чого бракує вашим відвідувачам після важкого дня.
Окрім того, не слід забувати про безпеку, системи відеоспостереження та пожежні сигналізації.
Безпека гостей — найважливіша місія кожного готелю.Щоб гості відчували себе комфортно, готелі мають вирішити низку важливих завдань, пов'язаних із гарантуванням безпеки та передачею інформації:
- Запобігання можливим терактам та вандалізму.
- Запобігання пожежам та вибухам.
- Швидка та ефективна евакуація людей у разі потреби.
- Виявлення несанкціонованого проникнення та інших злочинів.
- Вимірювання температури людини або скринінг (виявлення) підвищеної температури тіла.