Який вигляд має тренінг гібридного типу?
Така програма є сумішшю офлайну та онлайну. Частина подій відбувається на «живому» майданчику, з присутніми учасниками, а частина — в інтернет-середовищі, де глядачі дистанційно виступають повноцінними співучасниками тренінгу, впливаючи певним чином на його перебіг.
Задачі які постали перед компанією LEATCOM при розробці рішення по гібридній аудиторії для тренінгового центру компанії Luxoft:
- наявність інструментів. Основа «гібридів» — це онлайн-відеотрансляції як із основної локації, так і з додаткових. Причому це можуть бути не просто включення зі схожих майданчиків з інших регіонів, а й навіть з «home office» окремих глядачів. Але ними справа не обмежена. Також варто використовувати аудіоефіри та подкасти, соцмережі та готові онлайн-платформи, мобільні додатки, VR та AR тощо;
- інтерактив. Базовий принцип гібридного заходу: учасники, які знаходяться по той бік екрана, не повинні себе почувати просто глядачами, а «локальні» учасники — забувати про них. Потрібен постійний взаємозв'язок. А тому до сценарію намагаються додавати інтерактивну складову з елементами іммерсивності, гейміфікації та інфотейнменту.
Для яких завдань компанія Luxoft планувала використовувати гібридну тренінгову аудиторію:
- освітні. Як і у випадку з «чистим» онлайном, лекції, тренінги та майстер-класи у гібридному форматі дозволять у рази спростити виступи авторитетних спікерів, яким не потрібно приїжджати на віддалену від них локацію. А ще за рахунок описаної технології спрощується комунікація аудиторії з доповідачами та передача додаткових матеріалів.
- дискусійні. Ця категорія гібридних заходів близька до попереднього пункту: спікерам форумів, конференцій та семінарів більше немає потреби збиратися всім разом одночасно і в одному місці, що помітно розширює географію учасників. При цьому гібридність івентів полегшує нетворкінг між експертами та глядачами, що проблематично в онлайні.
- маркетингові. Злиття онлайн і офлайн можна реалізувати для презентацій, PR- або промозаходів, прес-конференцій, брифінгів тощо. У всіх таких випадках доступні нові способи прямого впливу на цільову аудиторію із збільшенням кількості медіаматеріалів. Це дозволяє побудувати більш довірчі, неформальні відносини зі споживачем.
- дисплей діагоналлю 75” чи 86” та програмне забезпечення для спільної роботи;
- ширококутну камеру;
- мікрофонну систему, що забезпечує високу розбірливість мови;
- акустичні динаміки, що передають чистий та якісний звук;
- бездротову презентаційну систему (BYOD).
Реалізація цього проєкту здійснена фахівцями компанії LEATCOM — ексклюзивним дистриб'ютором рішень SMART Technologies в Україні